נצפו לאחרונה

שיעור 1- מתכון להכנת רוסטביף- אדום אדום

מתכון להכנת רוסטביף של השף אבי שטייניץ מאדום אדום. רוסטביף הוא שם כללי לבשר שנצלה בתנור בטמפרטורות גבוהות . לצלייה מומלץ להשתמש בנתחים שלמים כמו פילה סינטה צאך שיטל .
נניח את הנתח על נייר פרגמנט, נבזוק שמן זית על הנתח ונעסה אותו. נוסיף שן שום כתושה חרדל דיזון וטימין ונמשיך לעסות את הבשר שהטעמים יחדרו לבשר .מתבלים עם פלפל גרוס ומלח ים הופכים לצד השני וחוזרים על אותו תהליך שוב. מניחים את הבשר על רשת כאשר בתחתית התבנית יש מים על מנת שעודפי השומן לא יצרו שרפה בתנור. את התנור נחמם מראש לטמפרטורה גבוהה של 250 מעלות מכניסים את התבנית ונותנים לנתח צריבה טובה למשך 20 דקות ולפי גודל הנתח אנחנו ממשיכים בתהליך הצלייה מומלץ להוריד טמפרטורה ל 170 מעלות ולפתוח מעט את הדלת של התנור שיתקרר וממשיכים בתהליך הצילה . במידה ורוצים את הנתח מדמם נשאיר ל 20-24 דקות בתנור במידה ונרצה במידה עשייה M 26-30 דקות ואם נרצה דרגת עשייה WALL DONE מה שאינו מומלץ נשאיר את הנתח בתנור ל 35 דקות .
ההמלצה שלנו היא להשתמש בטרמומטר לבשר וכך לדעת אם אנחנו רוצים להשאיר אותו או להוציא לפי מידת העשייה. מניחים את הנתח על קרש חיתוך פורסים לחתיכות דקות מעטרים עם מעט טימין טרי פלפל גרוס ומלח ים . בתאבון

רוצים להכיר את המוצרים של אדום אדום היכנסו לאתר
https://www.tnuva.co.il/OurProducts/Ad...

לספר הנתחים השלם של אדום אדום
https://www.tnuva.co.il/OurProducts/AdomAdom/Pages/Other/Book.aspx

למתכונים נוספים לחצו
https://www.tnuva.co.il/OurProducts/AdomAdom/Pages/RecipesIndex.aspx

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

579 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן