נצפו לאחרונה

איך לבקש סליחה מבלי ליפול למלכודת של אשמה-התנצלות

סדרת וידאוטיפים לחגים - על תקשורת ויחסים. והפעם בנושא סליחה - איך לא ליפול למלכודת של אשמה-התנצלות ולהגיד סליחה בדרך שבאמת יוצרת שינוי. לפי גישת תקשורת מקרבת של דר' מרשאל רוזנברג/
לפרטים ויצירת קשר:
Info@meitarim.co.il טלפון: 03-6733522 לרוני
דף הפייסבוק שלנו: https://facebook.com/meitarimil
אתר הבית שלנו: https://meitarim.co.il
בערוץ הווידאו של מיתרים -- המרכז לתקשורת מקרבת (Nonviolent Communicationsm, NVC), ארנינה קשתן, מייסדת המרכז, פותחת לכם את הדלת אל הפילוסופיה והיישום של תקשורת מקרבת, בצד תכנים משיקים נוספים, שמעשירים, מעמיקים ומסייעים במסלול ההבנה וההתפתחות שלנו את התקשורת הפנימית והחיצונית שלנו כבני ובנות-אנוש.
מרכז מיתרים חרט על דגלו להפיץ בארץ את שיטתו של דר' מרשאל רוזנברג (תקשורת לא-אלימה) ולהביא לכל בית בישראל את הסיכוי לחיות לגמרי אחרת -- עם עצמנו ועם סביבתנו עם המודעות המקרבת.
מיתרים - המרכז לתקשורת מקרבת עוסק בייעוץ אישי, בהדרכות ובסדנאות הקשורות לשיפור מערכות יחסים מכל הסוגים.
קצת על מייסדת מיתרים: ארנינה קשתן, מנהלת המרכז, היא מנחה בכירה (מ-1992), מנטורית, מטפלת ומורת-דרך להורים, מנחת קורסים וסדנאות בארץ ובעולם (בעברית, אנגלית וספרדית). מוסמכת המרכז הבינ"ל לתקשורת לא-אלימה (The Center for NVC), חלוצת שיטת "העבודה" של ביירון קייטי ((The Work of Byron Katie בארץ (1998), מאפשרת (facilitator) בכירה ועתירת-ניסיון, בוגרת בית-הספר הבינ"ל בהכשרת ביירון קייטי. עורכת מקצועית של הספר "לאהוב את מה שיש" של קייטי ושל ספרו של מרשאל "תקשורת מקרבת -- שפה לחיים", מטפלת בכירה ומורה מוסמכת בשיטת בואן (Bowen). משוררת, סופרת, מתרגמת, מוזיקאית. אוהבת חיים ואנשים.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

191 צפיות
קטגוריה
זוגיות ויחסים
תגיות
זוגיות, יחסים, זוגיות ויחסים, מערכות יחסים
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן