נצפו לאחרונה

הטוב ביותר אובדן שיער טיפול טבעי

Get your hair loss treatment here ►►► https://endhairloss.eu
הטוב ביותר אובדן שיער טיפול טבעי


שלום, השם שלי הוא ג'יאמפולו פלוריס ואני חוקר איטלקי של נשירת שיער.

יש לי היום חדשות מאוד טובות עבורך ועבור בריאות השיער שלך.

לפני שנים סבלתי מסוג חמור של נשירת שיער, ולאחר מחקר אינטנסיבי שארך 3 שנים, גיליתי שיטה טבעית שאפשרה לי להפסיק לאבד שיער לצמיתות בתוך פחות מחודשיים.

עברו בדיוק 21 שנים מאז שהשיער שלי הפסיק לנשור ומ 2009 החלטתי לעזור לאנשים מכל רחבי העולם לעצור את נשירת השיער עם אותו הטיפול שהשתמשתי בו בעצמי.

תן לי לספר לך מספר נתונים על הממצאים שלי.

אחד מההיבטים של נשירת שיער שמשך בעיקר את תשומת ליבי היה כאשר התחלתי לבצע מחקר בתחום הזה והעובדה כי אף אחד לא מאבד שיער בחלקו העליון של הצוואר והאוזניים, לא אפילו כאשר מזדקנים, כפי שניתן לראות בסרטון הזה של הגברים המבוגרים האלה.

באזורים האלה השיער נותר בריא וחסין מפני 3 האויבים עיקריים של בריאות השיער שלנו.

הגורמים האלה, המוכרים בתוך 3 הגורמים העיקריים לנשירת שיער על ידי מרבית החוקרים והמדענים הם:

• הירידה של זרימת הדם אל שורשי השיער.
• ההורמון הגברי DHT, אשר תוקף והורס את זקיקי השיער.
• מצב הקרקפת כמו דלקת עור, סבוראה, גירויים בעור, עודף שמנוניות או שיער יבש.

באזורים האלה השיער שלנו נשאר בריא ולא נושר, אפילו בנוכחות של גירויים בעור. שאלתי את עצמי "מדוע השיער באותם אזורים של הקרקפת נשארים כל כך חזקים וחסונים לשלושת הגורמים האלה?", בעוד שלשיער יש נטייה לנשור בחלקו העליון של הראש.

ניתחתי את מבנה השיער שנלקח מחלקים שונים של הקרקפת, אבל גיליתי כי אין שום הבדל בהרכב שלהם.

מבנה השיער הוא למעשה אותו הדבר בכל רחבי הקרקפת.

ההבדל הוא, כפי שגיליתי מאוחר יותר, הוא בתנאים של מספר אזורים של הקרקפת.

ניתחתי את מבנה הקרקפת ואנטומיית הראש של אלפי אנשים בכל רחבי העולם וגיליתי את התשובה לשאלה הזאת ואת הפתרון לבעיה. תן לי להסביר בצורה טובה יותר.

תסתכל על האדם הזה שלועס מסטיק.

שים לב כעת לאזור בצוואר ובאוזניים, הם נעים בסנכרון מושלם עם התנועות של שרירי הפה, הלסת והרקה והלעיסה מתרחשת דרך פעולה מתואמת של קבוצות השרירים השונות הללו.

בסרטון הזה אתה יכול לראות בבירור את ההתכווצויות והתנועה של השרירים המשמשים פעולה זו נותנים לרקמות מסביב לאוזניים והצוואר.

הודות לפעולה המתמשכת והמתואמת הזאת של השרירים, האזורים האלה של הקרקפת מרוויחים סוג של זרימה מתמדת של דם מחומצן.

כאשר אנחנו אוכלים, לועסים או מדברים, השרירים האלה עובדים ללא הפסקה ומבטיחים זרימה מתמדת של דם לרשת ההדוקה של נימים הנמצאים מתחת לפני הקרקפת ואשר מעבירים דם לזקיקים.

גורם מפתח זה תורם לשמירה על זקיקי השיער בריאים וחזקים.

זרימת הדם הזאת מביא לתאים את כל האלמנטים התזונתיים כמו ויטמינים, מינרלים, חלבונים וחומצות אמינו ששורשי השיער זקוקים להם כדי להיות בריאים וכדי לגדל שיער חדש.

לא הרבה יודעים כי זרימת דם טובה גם מונעת היווצרות מוגזמת של DHT, ההורמון הגברי אשר תוקף את זקיקי השיער.

למעשה, גיליתי כי באזורי הקרקפת עם דם מחומצן בשיעור גבוה, הטסטוסטרון לא הופך בקלות ל DHT והשיער נותר עדיין בריא, ללא קשר לגיל.

זו הסיבה העיקרית השנייה לכך שהשיער מעל הצוואר והאוזניים אף פעם אינו נושר, כפי שאתה שם לב בעצמך בראשים של מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם ובכל מדינה.

בשיעור השני של הסרטון החינמי שתקבל היום, אני אסביר בצורה מפורטת על שיטת האנטי DHT שלנו וכיצד היא תעזור לך לשמר את בריאות זקיקי השיער שלך.

עקוב אחר העקרונות האלה, פיתחתי טיפול טבעי לנשירת השיער שלא רק מונע את נשירת השיער ביעילות, אלא הוא מייצר מחדש את החלק העליון של הקרקפת, כמו התנאים בריאים שנמצאים על גבי הצוואר ובאוזניים.

השיטה הזאת כוללת טיפול טבעי כנגד כמויות מוגזמות של DHT על גבי הקרקפת שהשתמשתי בה בצורה מוצלחת כדי למנוע קרחות.

זו שיטה בלעדית וחדשה נגד DHT, ל Endhairloss.eu יש חדשות נפלאות עבורך ועבור בריאות השיער שלך והיא 100% ללא תופעות לוואי.

בסרטונים השונים של התכנית שלי, אני אלמד אותך דרך סודית לעורר באופן טבעי את הפרשה של אנזים לתוך הקרקפת שלך שיכול להמיר את ה DHT לתוך טסטוסטרון.

הגורם הזה לבדו יכול לעצור את נשירת השיער, ואם אי פעם קראת משהו על ה DHT וכמה מזיק הוא יכול להיות עבור זקיקי השיער והשורשים שלך אז אתה יודע כמה בעל ערך הוא יכול להיות עבור שיערך ולהפחית את הכמויות המוגזמות של ההורמון האגרסיבי הזה בקרקפת.

שיטת נוגד ה DHT שלנו מוסברת בשיעור השני של קורס הוידאו שלנו. מלבד הלחימה הטבעית ב DHT, באמצעות השיטה הזאת תוכל ללמוד כיצד לייצר מחדש את זרימת הדם אל זקיקי השיער וכל האזורים של הקרקפת, ולקבל את אותן התוצאות של מינוקסידיל, פרופסיה ומוצרים דומים, אבל באופן טבעי וללא תופעות לוואי.

עצירת נשירת השיער היא הרבה יותר קלה ממה שאי פעם חשבת, עם התכנית המלאה של Endhairloss.eu תוכל סוף סוף להפטר מכל התרופות, הכדורים והמוצרים הלא יעילים שהתעשייה רוצה שתמשיך לקנות!!

כאן ב Endhairloss.eu, אנחנו החלטנו לחשוף חלק מהסודות העיקריים של הטיפול הטבעי שלנו בקורס וידאו חינמי המורכב מ 4 שיעורים שבו אוכל ללמד אותך כיצד תוכל ללמוד לעצור את נשירת השיער עם השיטה שלנו והרקע המדעי של הגילויים שלי.

שלושת הנקודות העיקריות שאתה תלמד בקורס הוידאו החינמי הזה הן:
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

338 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן