נצפו לאחרונה

מילוי שיער דליל ומראה טבעי

שיער דליל הינו בעיה של נשים רבות, הרבה גורמים יוצרים את הבעיה של שיר דליל אצל נשים. שיטת הוספת השיער הטבעי של אופק אהרוני מאפשרת מילוי שיער דליל בקלות ובמהירות ללא סיבוכים והתערבות תרופתית או כירוגית.

מגישה: "שלום לאופק אהרוני, מומחה לתוספות ופתרונות לשיער"
אופק אהרוני: "היי"
מגישה: "והיום באנו לדבר איתך על התאמת סוג התוספת לאדם, על פי מבנה הגולגולת, סגנון החיים, סוג העבודה."
אופק: "נכון, תראי היום תוספות שיער הפך להיות טרנד עולמי, שכל אחת עושה תוספות שיער כשהיא צריכה. השאלה למי מותר? איזה סוג תוספת אנחנו שמים לאותו בן אדם? מה מתאים לו? גם כשצפיתי ראיתי הרבה מקרים שנשים נכנסות עם שיער שכל השיער עם תוספות מלמעלה שבעצם כל הקרקפת היא דלילה, אבל רואים את החיבורים והתוספות נראות לא טוב לעין. ואז עושים את החלק שלמעלה.."
מגישה: "ואז הופכים בעיה לבעיה עוד יותר גדולה"
אופק: "כן, איזון בשיער ואז השיער נראה יותר דליל, אין אחידות בשיער."
מגישה: "אז לפי מה האנשים צריכים לבקש את ההתאמה?"
אופק: "קודם כל, בתור מקצוען את צריכה להסתכל על הלקוח, את צריכה לראות מה מתאים לו, בעצם הספר הוא זה שיודע בדיוק לעשות את ההתאמה, וגם לשכנע את הלקוח לעשות בדיוק מה שהוא צריך, בעצם מה שעשינו לה פה עשינו לה התאמה מדויקת, יש לה שיער מאוד דליל בקרקפת, הנה אנחנו נראה את זה בשקופית, הקרקפת שלה מאוד מאוד דלילה, ופשוט מאוד עשינו לה עיבוי מלא בקרקפת שלה, בעצם זו תוספת יחידה אחת שהיא באה לכל האזור הזה."
מגישה: "זה בעצם מה שאתם קוראים תוספות של פדחת."
אופק: "נכון, והיא ממלאת לה את כל האזור שלמעלה, עכשיו תראי שזה נראה בעצם כמו השתלת שיער, תתארי לך שהרבה נשים הולכות לעשות השתלות שיער, נכנסות ועושות, ואחר כך הן אומרות 'זו לא הכמות שרציתי' והחלומות והציפיות, אז למה לסבול, אם אפשר לעשות את זה בכמה דקות, שזה נראה כל כך כל כך טבעי, תראי איזה טבעי זה נראה, ועד שגדל השיער, ועד שגדלה הפלומה הלבנה, ועד שגדל, והן תמיד ממורמרות, ואז עוד פעם אבקות טופיק וכל התוספים למיניהם."
מגישה: "איזו אבקת טופיק, כבר זרקנו אותם אופק."
אופק: "עכשיו תראי כמה שאפשר להרים את השיער למעלה, לא רואים שום דבר, היא יכולה לאסוף, השיער פתוח..."
מגישה: "קודם כל זה נראה מלא ומרגיש מאוד מאוד טבעי, אני יכולה להגיד."
אופק: "ונראה באותו כמות שמתאימה לשיער שלה, אם השיער הטבעי היה צריך באמת לגדול ככה, אז זה סוג השיער שלה, בעצם זו התאמה מדויקת עם סוג השיער שלה, תראי איך שהקדימה נראה מלא, כל הפדחת נראית מלאה ותראי איזה איזון יפה יש בשיער, כמה שזה גם מתאים לה."
מגישה: "אני רואה, עכשיו אופק, באמת כשאומן שיער בא להתאים לאישה או לגבר את התוספת המתאימה, אתם בעצם לוקחים בחשבון את תחום העיסוק. למשל צבייה היא אשת עסקים, אז מה? לוקחים את זה בחשבון שזה יתאים לסגנון החיים שלה?"
אופק: "קודם כל לסגנון החיים שלה, מה מתאים לה, קודם כל נורא חשוב להיות קשוב ללקוח, לדעת מה הוא רוצה, ולא ישר לקחת ולהחליט 'אני רוצה לעשות ככה', לשתף אותו, שיתוף פעולה זה מאוד מאוד חשוב, כי היא צריכה לצאת בהרגשה טובה שמתייחסים למה שעושים לה, וההצלחה היא הדדית, והיא יוצאת מרוצה, ושביעת רצון, והמיוחד שזה יפתור לה את הבעיה שהיא יודעת שהיא כבר לא צריכה לעשות פאנים, גם היא בבית, חופפת, מתנהגת רגיל."
...
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

283 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן