נצפו לאחרונה

החזה המושלם עליו חלמת קרוב מתמיד! ניתוח הגדלת חזה

לחצי כאן להשארת פרטים וקבלת ייעוץ טלפוני :
https://www.mat.co.il/ebn

ניתוח הגדלת חזה (Breast Augmentation) הינו הליך נפוץ בין ניתוחי חזה פופולאריים המבוצעים כחלק ממגוון רחב של ניתוחים פלסטיים, וזוכה לביקוש גבוה בתחום הכירורגיה הפלסטית. ניתוח הגדלת חזה מאפשר להגדיל את נפח השדיים ולעצבם מחדש, ובכך מהווה פתרון יעיל לנשים שאינן שלמות עם גודל החזה שלהן, כאלה שנולדו עם שדיים קטנים או שנפח השדיים ירד בחלוף השנים כתוצאה מהריונות.

טרם הניתוח יש לעבור בדיקה של מנתח פלסטי, מומחה לכירורגיה פלסטית אשר יבחן את מידת ההתאמה לניתוח. במידה ותמצא התאמה, ימליץ המנתח על סוג הניתוח, סוג השתל, מיקומו וצורתו בהתאם להעדפות המטופלת.

קיימים סוגים שונים של שתלי סיליקון (Silicone Implants) הנבדלים זה מזה בצורתם ובחומר המילוי שלהם. ישנם שתלים שטוחים, שתלים אנטומיים, שתלי סיליקון עגולים וכדומה. את השתלים מקובל לחלק לשתלי סיליקון הממולאים בג'ל ולשתלים הממולאים בתמיסת מלח. ראוי לציין כי במקרים רבים מתבצע ניתוח המשלב בין הרמת חזה להגדלתו.

עם ההתפתחות הטכנולוגית והקדמה בענף הכירורגיה הפלסטית, התפתחו גם שיטות הגדלת חזה ללא ניתוח כגון הגדלת חזה בהזרקה של שומן עצמי המאפשרת לקבל מראה חזה טבעי יותר וחוסכת את הצורך בהליך כירורגי.

ניתוח הרמת חזה, ובשמו המקצועי - מסטופקסיה, נועד לעצב מחדש את צורת השד כאשר מדובר בשדיים אשר צנחו. צניחה של החזה נובעת ממספר גורמים: תורשה, לידות והנקות, הרזיה והשמנה, שדיים כבדים, גיל ואלסטיות של העור. במהלך ניתוח הרמת חזה, מסירים עודפי עור, מרימים את הפטמה והעטרה למקומן הטבעי ומעצבים את החזה כך שיראה מוצק יותר וזקוף. במהלך ניתוח הרמת החזה ניתן לשלב גם הגדלת חזה או הקטנת חזה, במידת הצורך.

כל אשה יכולה לבצע ניתוחים פלסטיים כגון ניתוח הרמת חזה, אולם, נשים בעלות חזה קטן או בינוני הן המנותחות האידיאליות שכן אצלן תוצאות הניתוח יחזיקו מעמד בצורה הטובה ביותר. מטבע הדברים, אצל אשה בעלת חזה גדול וכבד תוצאות ניתוח הרמת חזה יחזיקו מעמד זמן קצר יותר שכן כוח הכבידה יעשה את שלו מהר יותר. את הניתוח רצוי לדחות עד לאחר סיום הלידות שכן לידות והנקה משפיעות על החזה ועשויות לגרום לו לצנוח בשנית.

הגדלת חזה,
ניתוח הגדלת חזה,
הרמת חזה,
שתלי סיליקון,
ניתוח הרמת חזה
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

187 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן