נצפו לאחרונה

איך עושים שיווק מפה לאוזן?

פרופ' רוני שחר מצביע על היתרון של שיחה פנים אל פנים (וגם באמצעות הטלפון) על פני השיח ברשתות החברתיות.
המושג מפה לאוזן הוא מושג מוכר בין חוקרי השיווק, ובשנים האחרונות אופיו משתנה בין אמצעי המדיה השונים. ממחקריו של פרופ' רוני שחר, דיקן בית הספר למינהל עסקים במרכז הבינתחומי ומומחה לשיווק, עולה כי השיחה על מותגים שנערכת פנים אל פנים שונה מאוד מזו שנערכת על אותו מותג ברשתות החברתיות.
לקבלת גישה מלאה למערכת מערכת מתקדמת לקשר עם לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים - לחץ כאן

סרטון זה זמין למשתמשים רשומים באתר המטפלים / באתר אלטרנטיבלי בלבד.

משתמשים רשומים? התחברו
לחץ / לחצי להצטרפות לאתר המטפלים / אלטרנטיבלי כדי לצפות בסרטון זה.


תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

687 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן