נצפו לאחרונה

פרופ' ס מי ניטצקי חידושים ברפואה

https://www.nitecki.co.il כניסה לאתר:

מעקפים הם בעצם ניתוחים שבהם אנחנו כשמם כן הוא, עוקפים חלק של עורק חסום על מנת לשפר את אספקת הדם מעבר לחסימה. אם זו יד, אם זו רגל, ולפעמים עורקי הבטן.
בעקרון יש לנו שני סוגי מעקפים, המעקף האוטולוגי, מעקף שאנחנו לוקחים מגוף האדם, ואנחנו משתמשים בד"כ בוריד הספון הארוך, הוריד של הרגל, ומעקפים סינתטיים שאנחנו משתמשים בסוגים של פלסטיק או דקרון מעובדים לפי הקוטר של העורק שאותו אנחנו אמורים לעקוף.
היתרונות של מעקף מגוף האדם הוא שאנחנו משתמשים בחומר ביולוגי, לא חומר זר, הוא עמיד יותר לזיהומים,
של החולה עצמו, המעקף הסינתטי, אחד הוא חומר זר, הוא יותר רגיש לזיהומים, וכאשר יש עליו זיהום, אין דרך בשום טיפול אנטיביוטי בעצם לנקות במרכאות כפולות את הזיהום, וכמובן שמאחר שזה חומר זר ולא חומר של גופנו, הוא אינו מצופה באותה שכבת תאים שכבת האנדותל שמגינה בפני קרישי דם. ולכן מעקף שהוא איננו מעקף טבעי, מחזיק פחות זמן מעמד, כי הוא נסתם יותר מהר.
הגוף שלנו יודע להתמודד עם מערכת זיהומית. הגוף שלנו בנוכחות של אנטיביוטיקה מתאימה יכול, שהיא יכולה לעזור לו להילחם ולנקות במרכאות כפולות את הרקמה הפגועה. ואם צריך אפשר לכרות אותה. או חלקים ממנה. המעקף הזר אין לו שום דרך לאנטיביוטיקה להגיע ממש אליו ולנקות אותו כמו שצריך. וההבדל הגדול הוא שלמעשה אותו חיידק אוכל, במרכאות כפולות, מכרסם את העורקים התקינים שלנו. ומה שקורה זה דימום מסכן חיים או מסכן גף.
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

470 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן