נצפו לאחרונה

סרטן הערמונית (פרוסטטה): המחלה, התסמינים והטיפול

סרטן בלוטת הערמונית או סרטן הערמונית, הוא סוג סרטן שכיח בקרב גברים. כיום הוא מתגלה ברוב המקרים בשלב מוקדם, כאשר הוא מוגבל לערמונית, ולרב מתפתח בהדרגה, ולא נוטה לגרום לתסמינים בשנים הראשונות להתפתחותו. רק ב-5% מהמקרים קיימות גרורות בעת גילוי המחלה. אצל חלק מהחולים המחלה לא תתקדם במשך שנים רבות ואף לא תסכן את חייהם. אך בחלק מהמקרים המחלה עלולה להיות סימפטומטית מאוד, מסוכנת יותר, עם נטייה להתפתחות והתפשטות לאיברים אחרים בגוף.
ד"ר אלכס קונסטנטינובסקי, מומחה לכירורגיה אורולוגית, מנהל יחידת האורולוגיה, במרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה - פוריה, מסביר על מאפייני המחלה, תסמיניה, הגורמים לה ומגמות טיפוליות קיימות.

המרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה - פוריה, טבריה: https://www.poria.health.gov.il

קישורים מועילים:
האגודה לזכויות החולה בישראל: https://www.patients-rights.org
האגודה למלחמה בסרטן: https://www.cancer.org.il
* * *

מטרתו של סרטון זה, מקצועי ככל שיהיה, הינה לספק מידע בלבד. הוא אינו מתיימר לשמש תחליף לאבחנה, לייעוץ פרטני או לטיפול רפואי מאת איש מקצוע מוסמך. המידע בסרטון מעודכן נכון לתאריך העלאתו לאתר. בנוסף, הוא עשוי לכלול תרגומים לשפות שונות, אלו עלולים לכלול טעויות תרגום. אין להתעלם מייעוץ רפואי פרטני, או לדחות טיפול וייעוץ רפואי, על סמך מידע אשר נצפה, נקרא או נשמע בסרטון זה. הסתמכות על מידע זה הינה באחריותכם בלבד.
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

323 צפיות
תגיות
סרטן, מחלת הסרטן, סרטן הערמונית
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן