נצפו לאחרונה

משה שמאי הומאופת קלאסי, הסבר על הדרך הטבעית של הגוף להתמודד עם מחלות חורף

הסבר מעניין של משה שמאי, הומאופת קלאסי, על הדרך הטבעית של הגוף להתמודד עם מחלות חורף. בדרך כלל במצב של הצטננות, שיעול וכדומה במהלך החור, אנחנו קונים תרופה ופותרים את הבעיה. לפניכם גישה שונה, שוברת מוסכמות אבל מאד הגיונית.

משה שמאי, מטפל בהומאופתיה קלאסית ובאיזופתיה הוליסטית במרפאתו בנס ציונה. אתר המרפאה: https://mosheshamai.com/ טלפון לתיאום פגישה: קליניקה: 077-4000178 | נייד: 052-6665634 דוא"ל: shamai12@013.net
פייסבוק המרפאה: https://www.facebook.com/mosheshamai2

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳

"החורף, בדרך כלל, מביא איתו שפע של מחלות הנקראות מחלות עונתיות קלות. יש כמה דרכים להתמודד עם מחלות חורף אלו, ובמקום להשתמש ב"תותחים כבדים" כמו תרופות כימיות אגרסיביות, אנטיביוטיקה, יש בגישה ההומאופתית משהו שמאד מכבד את הצורך של הבן אדם לחלות, להתחזק דרך המחלה, לנוח, לאכול טוב, להקפיד על חדרים מאווררים, ובעצם לעבור את המחלות האלה מתוך הקשבה למה שקורה במערכת של הגוף הנפש שלנו, ולא להפוך אותן לדרמתיות מדי, ובסופו של דבר באמצעים מאד פשוטים ומאד מאד עדינים לצאת מהמחלות האלה דווקא כשאנחנו מחוזקים, דווקא כשאנחנו נותנים לחום לעלות, ולא מדכאים אותו.

דווקא כשאנחנו מרשים לעצמנו להשתעל שלושה, ארבעה ימים על ידי תמיכה של מנוחה, אכילה טובה, תרופה הומאופתית מדויקת, בסופו של דבר, לאחר שהמחלה נגמרת אנחנו מוצאים את עצמנו במדרגה בריאותית גבוהה יותר.

הגוף למד, הגוף התאמן, ומאותו רגע, בעצם, הוא מוכן יותר, ויכול לקדם את פני הבאות גם אם יהיה מדובר על מחלות קשות יותר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעקוף את המחלות הקלות ולצפות לזה שנוכל להתמודד בהמשך עם מחלות יותר גדולות באופן טבעי, אנחנו זקוקים לשלב המקדים הזה של האימון והמיומנות של הגוף להתמודד עם מחלה."

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳

משה שמאי, מטפל באמצעות הומאופתיה קלאסית, איזופתיה הוליסטית
אתר המרפאה: https://mosheshamai.com/
טלפון לתיאום פגישה: קליניקה: 077-4000178 | נייד: 052-6665634
דוא"ל: shamai12@013.net
פייסבוק המרפאה: https://www.facebook.com/mosheshamai2
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

296 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן