מורן אבן מתראיין בנושא טיפול באלרגיות ברפואה סינית

מורן אבן, מטפל רפואה סינית וביו רזוננס מומחה לטיפול טבעי באלרגיות
1. מהי אלרגיה לפי הרפואה הסינית?
אלרגיות מוגדרות ברפואה המערבית כתגובה לא נכונה של מערכת החיסון. כלומר, דבר קטן שנתפס כמשהו גדול בעל תגובה נרחבת.
ברפואה הסינית, נתפסת באלרגיה כבעיה של מעבר אינפורמציה מבחוץ פנימה. מה שזה אומר, אני אתן דוגמא - אם למשל אני נחשף לאלרגן מסוים שמגיע אליי מבחוץ, נניח צבע כחול, והגוף שלי מגיב בלחץ לצבע הזה, והגוף שלי מגיב בצורה לא פרופורציונאלית כלפי הצבע הכחול - זוהי בעצם תגובה אלרגית. כשהגוף לא מפרש נכון את המידע שהגיע אליו.
2. באילו סוגים של אלרגיות אפשר לטפל ברפואה הסינית?
למעשה ניתן לטפל באלרגיות למזון, אלרגיות שמתבטאות במערכת הנשימה כמו ברונכיט או אסתמה. ניתן לטפל גם באלרגיות שבאות לידי ביטוי על גבי העור: בנפיחות או בפריחה. כמו כן, אלרגיות שגורמת לדמעות בעיניים ובאופן כללי אלרגיות שגורמות להרגשה כללית לא טובה. כל האלרגיות האלה נגרמות ממצב שבו לא קראנו את המידע שהגיע אלינו בצורה נכונה.
3. תוכל לתת דוגמא למקרה של זיהוי הגורמים לאלרגיה ודרך הטיפול בה?
כשימשהו מגיע לקליניקה וטוען שהוא סובל מנפיחות בעיניים או גירוי, אני אבדוק את המערכות שלו אחת אחרי השנייה. אבדוק את מערכת העצבים שלו על כל הצדדים שבה, אבדוק אם יש פתוגן כמו טפיל, חיידק או וירוס שנמצאים במערכת ומפריעים לתקשורת. בנוסף, אבדוק אם יש איזורים בגוף שהם בעצמם מהווים גורם סטרס.

4. איך נערכת הבדיקה?
אני בודק את זה באמצעות בדיקת דופק והדמייה ממוחשבת, ששתי הבדיקות האלה, אחת עם השנייה, נותנות מידע רב לגבי מה קורה בגוף ומה מפריע לו.
כשמישהו מגיע עם נפיחות, ולאחר הבדיקה אני אחשוב שמקור הבעיה הוא במערכת העיכול, ככל הנראה האבחנה תהיה שמערכת העיכול לא מקבלת את האינפורמציה, ואז מפתח איזשהו תסמין על העור.
הטיפול ישלב דיקור בשדות אלקטרומגנטיים בעוצמה נמוכה, כלומר טיפול בתדרים מסוימים שיתקנו את מעבר המידע מבחוץ פנימה. המטרה היא שבפעם הבאה שאותו אדם ייגש או יתקרב לאותו אלרגן הוא כבר ירגיש אחרת. לפעמים זה הכול משתפר בטיפול הראשון ולפעמים זה אורך סדרה של טיפולים. אנחנו מחנכים את הגוף להתייחס ל"מציאות" שלנו, לאלרגנים, בצורה אחרת. שזה קורה והאלרגיה יורדת אז התוצאות בדרך כלל מחזיקות לאורך זמן, כמובן שיש מצבים שבהם צריך לחזור על הטיפול כמה פעמים כדי שזה ישמר.

==================================================
ראיונות עם מומחים נוספים ניתן לראות באתר המומחים אסקימו
www.askimo.co.il
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

215 צפיות
תגיות
רפואה סינית, רפואה משלימה, דיקור סיני, אלרגיות ברפואה סינית
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן