נצפו לאחרונה

טיפול הומאופתי לילדים | משה שמאי | הומאופתיה קלאסית

שתי דוגמאות נפוצות לטיפול בקליניקה של משה שמאי: מחלת אטופיק דרמטיטיס, דלקות אוזניים אצל ילדים.
משה שמאי, מטפל בהומאופתיה קלאסית ובאיזופתיה הוליסטית במרפאתו בנס ציונה. אתר המרפאה: https://mosheshamai.com/ טלפון לתיאום פגישה: קליניקה: 077-4000178 | נייד: 052-6665634 דוא"ל: shamai12@013.net
פייסבוק המרפאה: https://www.facebook.com/mosheshamai2

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳

"בוא ניקח שתי דוגמאות מאד נפוצות מתוך השגרה שאנחנו רואים אותה בחדרי מרפאה הומאופתית: מגיעים הורים עם ילד שסבל מתופעה שנקראת אטופיק דרמטיטיס, סוג של פריחה שקיימת על העור. ניסו לטפל בזה בדרך מערבית רגילה, בדרך כלל בעזרת תרופות סטרואידיות, והצליחו להעלים את הבעיה מהעור.

שבוע,שבועיים, שלושה שבועות, לאחר מכן אנחנו רואים שהילד מתחיל להתקשות בנשימה. אנחנו כהומאופתים מבינים שאותה מחלה, אותו סימפטום שהתבטא על הגוף, יכול להיות בידיים או ברגליים או במרכז הגוף, בעצם עבר סוג של דיכוי (הסימפטום) חזק מאד, והמחלה עברה להיררכיה פנימית יותר, ועכשיו היא מתחילה להתיישב בדרכי הנשימה, ויכולה להיות גם בריאות.

ואז מי ילד, בעצם, שהיה אמור להיות ילד שמטופל בבעיה חיצונית, בהיררכיה חיצונית בעור, יש לנו פתאום ילד שהבעיה בעור, כביכול נפתרה, אבל צריך להתמודד עם מצוקה הרבה יותר משמעותית בנשימה שלו. ויכול להיות כבול מאותו רגע עד לסוף ימי חייו למשאפים. בעוד שבקליניקה ההומאופתית אנחנו יכולים לקחת ילד כזה, להתאים לו תרופה הומאופתית מתאימה לבעיה שיש לו בעור, ולא לדכא את המחלה אלא לייצר מספיק כוח במערכת החיסונית שלו כדי שהמחלה תעלם מבפנים החוצה, ואז לא תהיה כניסה של מחלה לתוך היררכיה פנימית ומסוכנת יותר.

מקרה נפוץ אחר, לא פחות, שבו ילדים סובלים מדלקות אוזניים, בדרך כלל קלות, בחודשים הראשונים לחייהם, מקבלים ישר תרופות אנטיביוטיות, תרופות לייבוש נוזלים מאד אגרסיביות. הבעיה נפתרת, לכאורה, בזמן מאד קצר אבל עם הזמן הדלקות האלה חוזרות, ואז מגיעים הרבה פעמים למצב שיש צורך בפתרון כמו ניתוח כפתורים, נתקלים במצב שיש ירידה בשמיעה, ואנחנו יכולים לגלגל את כל הסרט אחרת על ידי טיפול הומאופתי מדויק בזמן שהבעיה מתחילה."

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳

משה שמאי, מטפל באמצעות הומאופתיה קלאסית, איזופתיה הוליסטית
אתר המרפאה: https://mosheshamai.com/
טלפון לתיאום פגישה: קליניקה: 077-4000178 | נייד: 052-6665634
דוא"ל: shamai12@013.net
פייסבוק המרפאה: https://www.facebook.com/mosheshamai2

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

359 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן