נצפו לאחרונה

טיפול בגלי הלם דוחה ניתוח לדורבן ולכאבים אורתופדים

ד"ר משה פרימן (N.D) מסביר על טיפול חדשני בגלי הלם לדורבן ולכאבים אורתופדיים בתוכנית "כל בוקר". מרפאת אלטרנטיבה בין המרפאות הותיקות בארץ לטיפול בגלי הלם למידע נוסף היכנסו: https://www.drpriman.co.il/?CategoryID=201

טיפול חדשני בגלי הלם יעיל לבעיות כאב ומפרקים. הטיפול מוכר כמחליף ניתוח ע"י קופות החולים וחברות הביטוח. המומחה מסביר כיצד מתבצע הטיפול, לאילו בעיות יעילים גלי הלם. במהלך הראיון מוצג סרטון על הטיפול בבעיות דורבן העקב וכף הרגל ותמונות על המכשיר המחולל גלי הלם אקוסטיים.

מרפאות אלטרנטיבה נוסדו לפני למעלה מ- 37 שנה על ידי ד"ר (N.D) לרפואה טבעית משה פרימן. המרפאות משלבות טכנולוגיות טיפול חדשניות כגון גלי הלם, לייזר רך ונעל פיזיולוגית טיפולית לצד שיטות טיפול מסורתיות כגון: דיקור סיני, רפואה סינית, דיקור יפני, קרניו סקראל וטיפולי רפואה משלימה. במהלך השנים טופלו במרפאה אלפי אנשים בהצלחה רבה. למרפאות אלטרנטיבה 2 סניפים האחד בחנקין 76 חולון וסניף נוסף ברחוב אחוזה 88 ברעננה
לייעוץ ולקביעת תורים התקשרו: 03-5054594

את המרכז מנהל ד"ר (N.D) משה פרימן לרפואה טבעית ונטורופטיה.
פרימן הינו בעל התמחות מיוחדת בפגיעות ספורט ושיקום אורטופדי, עם ניסיון טיפולי רב בן 30 שנה, לאחר שטיפל בקבוצת הכדורגל של הפועל תל-אביב בשנים 83'-86' ובקבוצת הכדורסל הפועל חולון כ- 20 שנה, ושיקם מאות אתלטים וספורטאים ונחשב למומחה בתחומו.

תחום רפואה סינית בשילוב רפואה יפנית נמצא בניהולו המקצועי של אופיר שגב פרימן LA.c. אופיר מומחה לדיקור סיני, דיקור יפני רפואה סינית, מטפל בבעיות פנימיות, בעיות כאב, נוירולוגיה, בעיות גניקולוגיות ובעיות פריון באמצעות דיקור סיני, דיקור יפני, צמחי מרפא סיניים וטווינה.

הטיפול באלטרנטיבה נשען על הגישה ההוליסטית, ששמה את האדם במרכז ומתייחסת לאורח חייו של האדם, סביבתו, דפוסי ההתנהגות שלו וגורמים אמוציונליים. הטיפול שמותאם לכל מטופל ומטופלת מתבסס על ראייה כוללנית, הגורסת כי כל חוסר איזון בגוף, מחלה או כאב, שורשם בחוסר איזון כללי, מנטלי ופיזי, הנובע מגורמים רגשיים ומאורח חייו של האדם.

מלבד הטיפול בבעיה, אנו מלווים את המטופל ומספקים לו כלים חשובים על מנת לשפר את איכות חייו, שיסייעו לו להימנע מגורמים המזיקים לבריאותו. בכך, אנו מטפלים למעשה בשורש הבעייה ולא רק בסימפטום, שכן לא מספיק לטפל רק במחלה - יש לטפל בשורש ולזהות את הגורמים, על מנת למנוע את הישנותה בעתיד. לכן, כל מטופל המגיע למרכזנו עובר אבחון מקיף המשלב מספר שיטות אבחוניות. האבחון המקיף מאפשר לנו להתאים למטופל את הטיפול המתאים ביותר.
למידע נוסף אודות המרפאה והפעילות שלה היכנסו: https://www.drpriman.co.il/?CategoryID=329
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

216 צפיות
קטגוריה
רפואה משלימה
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן