נצפו לאחרונה

הפלות חוזרות – דיקור סיני להפלה

הפלות חוזרות, דיקור סיני לטיפול בהפלות חוזרות. למידע נוסף, סרטוני, מאמרים ומקרים שטופלו כנסו ל: https://maagalim-clinic.com/.
דיקור סיני להפלה מהווה כיום דרך נוספת להתמודדות עם רצף של הפלות חוזרות אשר לעיתים רבות הרפואה הקונבנציונאלית אינה יודעת להתמודד איתן ומאפשר לשמור על ההריון בדרך טבעית ובטוחה .
הפלות חוזרות מוגדרות כרצף של 3 הפלות ומעלה , אובדן הריון בודד או רצף מקרים של אובדן הריון גורמים על פי הרפואה הסינית לטראומה פיזית ונפשית .
הפלה על פי הרפואה הסינית מחלישה את גוף האישה משתקת ופוגעות בזרימת הדם אל הרחם דבר שיוצר מצב של חוסר הזנה לעובר ובכך יכול לגרום למצב בו מתרחשת הפלה נוספת. דיקור סיני על ידי מטפלים מקצועיים יכולים למנוע מצבים של אובדן הריון וזאת על ידי שיפור זרימת הדם לרחם וחיזוק הגוף ביכולת שלו להחזיק את ההריון ולמנוע הפלה.
מרפאת מעגלים מומחים ברפואה סינית, דיקור סיני להפלה אשר מטפלים במצבים של הפלות חוזרות כבר 10 שנים והתוצאות מדברות בעד עצמן , היכנסו לצפות בסיפורי ההצלחה ובסרטונים המרגשים שמטופלות שלנו הסכימו לחשוף ולשתף.
טיפולים בקליניקת מעגלים https://maagalim-clinic.com/ , נעשים בשילוב הרפואה הקונבנציונלית תוך שימת דגש על תזונה מתאימה והכנת מרקחת צמחי מרפא מתאימה לפי אבחנה של המטופלת. בסרטון מרגש זה אלינה מספרת כיצד עברה 2 הפלות בשבוע 8 ובשבוע 10.
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

262 צפיות
תגיות
הפלה טבעית תסמינים, הפלה טבעית אבחון, הפלה טבעית טיפול
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן