נצפו לאחרונה

דיאטה לאחר לידה (הרזיה גם מניקות)

דיאטה לאחר הריון מיוחדת לנשים, שהתרגלו לאכול ″עבור שניים″ ועכשיו צריכות ורוצות להוריד את הקילוגרמים המיותרים ולחזור להיראות טוב, אולי אף טוב עוד יותר. ה"בנאו" הפרביוטי בריא למערכת החיסון ומאיץ את הירידה במשקל. לא מתאים לנשים עם קיבה מאוד רגישה.
-------------------
דיאטה לאחר לידה מיוחדת לנשים, שהתרגלו לאכול ″כפול" ורוצות להוריד את הקילוגרמים המיותרים ולהיראות טוב. תוסף תזונה חדשני, 100% רכיבים טבעיים היוצרים שובע מהבוקר עד ללילה וכתוצאה: אכילה מופחתת ומרוסנת וירידה הדרגתית במשקל ללא סבל וללא מאמץ. 

בבוקר שמים כפית של דיאטה לאחר לידה מעל משקה קר ושותים. הדיאטה החדשנית פועלת מיד: מתרחבת, תופסת כ-80% מנפח הקיבה ומשאירה רק מעט מקום ונפח לאכילה כל היום. אין צורך בתפריט מיוחד, לא סופרים קלוריות, אין רעב ואין סבל.

נוסחת הדיאטה הייחודית מכילה רכיבים בריאותיים ו-7 פטנטים (pending): 

‏
1. ™β-Glucan1 להפסקת הדחף למתוקים ונשנושים, לוויסות אנרגיות ולרוגע במהלך היום ובעת הטיפול בתינוק

‏
2. ™BeneoMil  להרזיה של נשים בהריון, מניקות ונשים לאחר לידה - מותאם באופן מיוחד (ספיגה מוגברת של ויטמינים ומינרלים לגוף, שינוי הרגלי האכילה, שיפור פעילות מערכת העיכול, חיזוק מערכת החיסון הטבעית ועוד). זהו סיב פרביוטי למניעת השמנה חוזרת ולחיזוק מערכות הגוף בזמן הדיאטה

‏
3.  ®XanGuar לשובע מהיר וממושך במקביל למניעת ספיגת שומנים בגוף

‏
4. ™ULTRA18 חזק פי 18: כפית מהתכשיר מקבילה ל-18 גלולות הרזיה רגילות 

‏
5. ™FlexiDose להשגת 100% הצלחה אישית: מאפשר לך לקבוע את רמת השובע והשליטה ברעב ע″פ מינון אישי 

‏
6. ®NowNoLater מהיום הראשון לשימוש! 

‏
7. ®ImmSat לשובע מיידי בנקודת הרעב במהלך היום

דיאטה לאחר לידה של ″מעבדות ישראל לתזונה″ אינה מפריעה להנקה ובתנאי שנעשה בדיאטה שימוש ע″פ ההוראות ותזונת האם אינה פוחתת מ-2,000 קלוריות ליום. ייתכן מאוד שהרכיבים בדיאטה לאחר לידה אפילו ישפיעו לטובה על איכות החלב בהנקה.

 ™β-Glucan1 בטא גלוקן מווסת את רמת הסוכר בדם ומכאן את האנרגיות היומיות שלך ובמיוחד לאור העומס החדש, שנוסף לך בגין הטיפול וגידול הרך הנולד. יתרה מכך, הבטא גלוקן יוצר רוגע, מאחר ונוכחותו גורמת לעליית כמות הסרוטונין במוח (המסייע להרגשת שביעות רצון ורגיעה).

™BeneoMil הינו סיב פרביוטי יעיל וטוב יותר מאשר ″אקטימל″ לחיזוק המערכת החיסונית של האם ובמיוחד את מערכת החיסון של המעי. ידוע, שאם חסונה יותר, תבצע את פעולת ההנקה ביתר יעילות. הסיב בֵּנֶאוֹמיל™ שבדיאטה לאחר הריון גורם לספיגת סידן מוגברת מהמזון. סידן (קלציום) חיוני לעצמות התינוק ולגדילתו. חלב אם הוא המקור היחידי לסידן עבור תינוק יונק. בהיעדר מספיק סידן במזון, ישתמש גוף האם לייצור החלב בסידן מעצמות האם. הסיב הבריאותי בֵּנֶאוֹמיל™ ישפר גם את ספיגת שאר המינרלים והויטמינים מהמזון לטובת חלב אם איכותי יותר לתינוק.
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

252 צפיות
תגיות
הריון, לידה, הריון ולידה, דיאטה לאחר לידה, דיאטה לאחר הריון
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן