גלי חום - איך להקל על גלי חום בגיל המעבר?

https://go.gilhamaavar.co.il
לקבלת המתנה החדשה: המדריך "איך לעבור את גיל המעבר בשלום", לחצי על הקישור כאן למעלה.

גלי חום זו אחת התופעות הנפוצות ביותר בגיל המעבר אצל נשים. גלי חום מתפרצים בלי קשר למזג האוויר, או לטמפרטורה. גלי חום מציפים אותך, גורמים לך להתאדם, להרגיש כאילו את בוערת מבפנים, להזיע - ובקיצור גורמים לאי-נוחות רבה. מה גורם לגלי החום? הרפואה תולה את את האשם בהורמונים. ונכון שיש שינויים הורמונליים בגיל המעבר, ונכון שזה גורם לכל מיני תסמינים. אבל הרפואה לא יכולה לשים את היד על הסיבה המדויקת למה מתרחשים גלי החום וכל שאר תסמיני גיל המעבר.
בגישה ההוליסטית ובהתבוננות אנרגטית, אנחנו יודעות בדיוק מה גורם לכל תסמיני גיל המעבר. חלק מהאשמה נופל על השינוי עצמו - השינוי הפיזי שהגוף שלנו חווה מטלטל אותנו ומוציא אותנו מאיזון. ובמצב של חוסר איזון קל לפתח תסמינים לא מאוזנים של עודף חום, חוסר שיווי משקל, נדודי שינה, שינויים קיצוניים במצב הרוח וכו'. כל התסמינים של גיל המעבר הם בעצם עדות ליציאה מאיזון והמהווים חוסר איזון בפני עצמם.
זאת הסיבה שבכלים האנרגטיים קל כל כך לאזן בחזרה ועל ידי כך להקל על התסמינים ואפילו לחסל אותם לגמרי.
סיבה נוספת להתפרצויות של גלי חום בגיל מעבר זו התפיסה החברתית שמתייחסת אל נשים בגיל המעבר כאל מי שעבר זמנן, מי שסיימו את תפקידן ואין להן יותר ערך. בחברה בה אנחנו חיים כיום יש סטיגמה מאוד לא תומכת להתבגרות ולזיקנה. אין כבוד, אין הערכה. והדבר מעורר כעסים פנימיים עמוקים ביותר ברמת ה-DNA. חוסר ההסכמה העמוקים עם הסטיגמות ועם התחושה שעבר זמנינו גורמים לדם שלנו להיות רוגש סוער וכועס מאוד. ולכן אנחנו חוות התפרצויות של כעס, וגם התקפים של גלי חום.
הטיפול האנרגטי של דרך הסגולה מציע פתרונות יעילים וקלים שבאמת עובדים, ובאמת מחזירים אותך לאיזון. קל מאוד להיפטר מתסמיני גיל המעבר כמו גלי החום, נדודי השינה, התפרצויות הכעס, דליפת שתן, נשירת שיער, השמנה, חרדות, סחרחורות, ירידה בחשק המיני ועוד.
אנחנו שמחות לתת לך עוד כלי פשוט וקל להקל על גלי החום ולהרגיש קרירה ורגועה :)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

375 צפיות
קטגוריה
הגיל שלישי
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן