נצפו לאחרונה

אימון לקריירה - איך למצוא את האחד- איזה עסק מתאים לנו [רעיונות להקמת עסק] [ משכיר לעצמאי]

אימון לקריירה - לקבלת הקורס למציאת או בחירת מקצוע כנסו ל: https://helibrook.co.il/
קורס הכוונה מקצועית שילמד אתכם איך לבחור נכון כיוון מקצועי, איזה כיוון מקצועי מתאים לכם ואיך מוציאים את זה לפועל כבר בזמן הקרוב, כנסו ללינק.

אימון לקריירה - תקציר הפרק: פרק מספר 9 בתוכנית הוידאו "איך ומאיפה מתחילים שינוי מקצועי" - בפרק אנחנו מדברים על איך למצוא את האחד - איך למצוא את העסק שמתאים לנו [רעיונות להקמת עסק] [מעבר משכיר לעצמאי], איך להקים עסק שנכון לנו ושגם בעוד מספר שנים נהיה מחוברים אליו ונצליח בו. אימון לשינוי קריירה מציג 2 דרכים פשוטות: 1. למצוא ערך אמיתי שיש לנו להציע/לתת לעולם, משהו שאנחנו ממש טובים בו ויכולים ללמד אחרים, שיש לנו בו ערך מוסף ואפילו מתודולוגיה שפיתחנו בעצמנו ויכולה להיותפתרון לאנשים אחרים, 2. לתת לעולם את מה שאנחנו הכי רוצים לקבל, לדעת לתת את מה שאנחנו הכי רוצים לקבל, לדוגמא אם אני רוצה ללמוד להקנות הרגלי שינה לילדים שלי אז להקים עסק שעוסק שהקניית הרגלי שינה ולהפוך ממש למומחית בזה.
אימון לשינוי קריירה מסייע לנו להבין מה מתאים לנו מבחינה מקצועית (איזה מקצוע מתאים לי, מה ללמוד, במה לעסוק, מה הייעוד שלי בחיים וכו') ועוזר לקבל החלטות מקצועיות ששלמים איתן.

בערוץ אימון לקריירה ניתן למצוא את תוכנית הוידאו "איך ומאיפה מתחילים שינוי מקצועי" ניתן למצוא טיפים והדרכות מתוך אימון לקריירה - אנחנו מדברים על איך באמת מתחילים שינוי מקצועי/שינוי קריירה, איך בוחרים את הכיוון המקצועי החדש שמתאים לנו, איך מתמודדים עם סביבה ביקורתית ולא תומכת, איך מייצרים את האנרגיות והמוטיבציה שדרושים לשינוי המקצועי, אני עונה על שאלות ששואלים אותי בתחום וחושפת את הסודות של הווינרים - אלו שהלכו אחרי התשוקה המקצועית שלהם והצליחו ובגדול :) אז יש למה לצפות :) נתראה בוידאו הבא !!!! אתם מוזמנים להשאיר תגובות מתחת לסרטון.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן