איבוד משקל ZEN Bodi™ גישה הוליסטית לבקרת משקל

מחקר מדעי עדכני גילה את סוד הנזק של השמנה בלתי מבוקרת ועליה במשקל. באמצעות תוצאות מרעישות הוא מגלה שטענות ישנות הן לא נכונות. וכעת, הסטטיסטיקה מדווחת על עלייה מעוררת דאגה בכל רחבי העולם ומובילה לאמת המרה: זה יכול לקרות לכל אחד.
מומחים מגלים שתאי שומן מייצרים שליח חיוני בשם לפטין.
Leptin הוא ההורמון העוצמתי ביותר לוויסות התיאבון וחילוף החומרים הוא זה שמוסר למוח לא להשתוקק יותר לאוכל ואומר לגוף מתי להתחיל לשרוף תאי שומן כמקור לאנרגיה.

אולם הבעיה מתחילה כאשר תאי השומן מתחילים לשחרר מולקולה דלקתית הידועה בשם חלבון c-reactive-protein - CRP. כאשר מולקולת CRP מתחברת עם מולקולת לפטין, נחסם המסר הקריטי שהמוח כה זקוק לו כדי לומר לגוף שהוא מלא.

כעת, חילוף החומרים כבר לא מאוזן, הגוף נכנס למצב של אי-סדר כאוס ואז הגוף נכנס למעגל הזדוני של עלייה לא רצויה במשקל, אשר עלולה להביא לחוסר קיצוני באנרגיה, יציבה לא נכונה, השמנה, מחלות לב וסכרת.

אם נוכל לשקם את שיווי-המשקל של חילוף החומרים שלנו, ונאפשר ללפטין להיכנס כפי שהוא צריך, זה אמור לעזור לנו לווסת באופן נכון את התיאבון ושריפת השומן.

נוסחה סינרגטית זו פותחה על מנת לפתור את הבעיה הגלובלית הזו ומתמקדת במאפיינים החיוניים של שריפת-שומן אינטנסיבית, שליטה דרמטית בתיאבון, הפחתה בשומן בסנטימטרים, ובנייה של שרירים בריאים.

הגוף פותח שוב דרך לאיזון מצוין ומאפשר לעצמו לעבוד בהרמוניה מושלמת, הגוף חזק יותר, הגוף רזה יותר, הגוף... מושלם.

זן בודי Zen Bodi - טכנולוגית הרזיה פורצת דרך בלעדי ל-Jeunesse

לפרטים נוספים: בלי שחף 054-6616449
https://bellysh.jeunesseglobal.com/he-IL
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

170 צפיות
תגיות
איבוד משקל תסמינים, איבוד משקל טיפול, איבוד משקל אבחון
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן