נצפו לאחרונה

אבנים בכליות ובדרכי השתן

אבנים בכליות ובדרכי השתן טיפולים טבעיים, עם ד"ר קובי עזרא. https://diet2all.net/ מה כדי לאכול באבנים בכליות ובדרכי השתן? ממה כדי להפחית התזונה בעת אבנים בכליות?
אבנים בדרכי השתן (Urolithiasis): אבנים (calculi) הנוצרים בדרכי השתן ועלולים לגרום לכאבים, דימומים, לדלקת אולחסימה של זרימת השתן בדרכי השתן. אבנים זעירות עלולות לגרום לסימפטומים, אבל אבנים גדולות יותר יכולות לגרום לכאבים עזים באזור שבין הצלעות ומותן בגב.
בדרך כלל, בדיקות הדמיה ושתן נעשים בכדי לאבחן את האבנים.
היווצרות אבן ניתן למנוע ע"י שינוי בתוכנית התזונה והגדלת צריכת הנוזלים.

אבנים בדרכי שתן מתחילות להיווצר בכליות ועלולות להגדיל בשופכן או בשלפוחית ​​השתן. תלוי איכן האבן נמצאת, מצב זה עשוי להיקרא: אבנים בכליות, אבנים בשופכן, או אבן בשלפוחית ​​השתן. התהליך של היווצרות אבנים נקרא urolithiasis, lithiasis, או nephrolithiasis.

האבנים נפוצות יותר בקרב מבוגרים וגברים בגיל העמידה. אבנים משתנות בגודלם מקטן מכדי להיראות בעין בלתי מזוינת ולעיתים עד ל-2.5 סנטימטרים או יותר בקוטר.

דלקת בדרכי שתן עלולות לגרום לחיידקים הופכים לכודים בשתן וליצור חסימה. כאשר אבנים חוסמות את דרכי שתן במשך זמן רב, שתן מגבה בצינורות בתוך הכליות, גורם ללחץ מוגזם שיכול לגרום לכליות להתנפח (הידרונפרוזיס לראות הידרונפרוזיס: כליות מורחבות) וסופו של דבר לפגוע בכליות.
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן