נצפו לאחרונה

מדיטציה בדמיון מודרך ומוזיקה לשינה עמוקה וחלימה - 45 דקות

מדיטציה בדמיון מודרך לחלימה ושינה עמוקה, יוגה נידרה בהנחיית אריאן איתי מיניאלי.
המדיטציה מלווה במוזיקה בתדרי אלפא, 528Hz ו-471Hz שהם בעלי תהודה באיכות מרגיעה מאוד ללב, לנפש ולהכרה, ומסייעים במעבר ב"גשר" העדין בין הערות לשינה. לצד המוזיקה אני מנחה הנחיית דמיון מודרך עדינה במהלך 20 הדקות הראשונות.
זו מדיטציה מעולה לקשיי שינה, נדודי שינה או שינה שטוחה. היא מומלצת בחום להעמקת שינה ומעודדת חלימה והרפייה עמוקה של הגוף, המיינד והמחשבות.

המלצות להכנה לשינה עמוקה ואיכותית!
=========================
* מומלץ לא לאכול לפחות שעתיים לפני השינה, עדיף שלוש. ובכלל עדיף לא לאכול אחרי 20:00 אוכל כבד.
* 15 דקות לפני השינה הפסיקו כל עשייה: בלי טלפונים, טלויזיה או כל דבר אחר עם קרינה.
* שבו עם עצמכם ועשו כלום... אפשר לשתות כוס תה (בלי קפאין) ולתת ליום להתרוקן.
* אם אתם מוצפים מחשבות או טרדות מהיום שהיה, רישמו את הכל על דף כדי שלא ישאר בראש.
* אם יש דברים שבוערים ודחופים למחר, רישמו לעצמכם ברשימה מסודרת לבוקר.
* כנסו למיטה אחרי מקלחת חמימה ומרגיעה למצעים נקיים ומפנקים.
* הפעילו את המדיטציה ועיצמו עיניים... לילה טוב וחלומות פז :)


ייתכן ותחוו מצב מיוחד של חלימה צלולה, שהיא אחת ממצבי החלימה העמוקה בהם אנו חווים את עצמנו "ערים" בתוך החלום. אם כן.. איזה כיף לכם :)

מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה: itayminiely@gmail.com
למדיטציות נוספות הירשמו בערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/user/itayminiely
או היכנסו לאתר: https://www.healing-life.co.il

ותודה למקור נפלא למוזיקה בתדרים:
https://www.sourcevibrations.com/

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

נוסף לפני מאת admin
910 צפיות
קטגוריה
יוגה ומדיטציה
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן