נצפו לאחרונה

מאסטר קלאס - אימון עסקי מול קהל - דני וידיסלבסקי, יועץ עסקי

אימון עסקי בוידאו https://www.vidis.co.il/masterclass-tv/
12 המפתחות להצלחה עסקית https://www.vidis.co.il/keys-to-success/
טיפים להצלחה - https://www.vidis.co.il/free-tips/
ציטוט להשראה יומית - https://goo.gl/nXTkeT
טלפון וידיס: 072-242-3333
מייל: vidis@timemaker

המטרה של וידיס שירותי ניהול בע"מ זה לאפשר לעוד בעלי עסקים לקבל את הייעוץ העסקי ואת האימון שלנו ובמחירים כמה שיותר נוחים.

ובשביל זה המצאנו משהו, שממה שאני בדקתי אין אותו בארץ וכנראה גם לא בעולם, זה בעצם מפגש של אימון עסקי או ייעוץ עסקי מול קהל.

זאת אומרת, שמגיעים בעלי עסקים ומקבלים את הייעוץ שלהם – רק במקום שאני אשב איתם אחד על אחד, יש עוד 30, 40, 50 מנהלים שנמצאים ומשתתפים.

ואז מה שקורה, בעל העסק מקבל ייעוץ בזמן אמת לכל בעיה שיש לו בעסק בכל תחום: שיווק, מכירות, פרסום, כוח אדם, פייסבוק, אינטרנט, משפטי, כספים, עובדים וכו' וכו' וכו',

כל מה שיש בעסק שאנחנו מלווים ונותנים שירות, וכל שאר המשתתפים שומעים ומקבלים את הכלים לפתרונות... לצרכים שהוא העלה ואת הפתרונות שהם יכולים להשתמש בעסק.

מה שזה אומר שלמרות שמישהו אחד, לדוגמה, אם אבי מקבל ייעוץ – עדיין אחרים יכולים לראות את הבעיות שקיימות גם אצלם ולקבל מזה כלים להשתמש אצלם בעסק.

כי ראינו שהרבה פעמים אנשים אומרים לי, "דני וידיסלבסקי, אני רוצה לדעת מה קורה מאחורי הקלעים? איך זה מתבצע? כי מה שיישומי למישהו אחד יישומי גם עבורי ומהבעיות והקשיים של מישהו אחר אני יכול ללמוד הרבה יותר אפילו מהבעיות והקשיים של עצמי."
הסרטון נטען 14
עבור לסרטון (10)

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

354 צפיות
תגיות
אימון אישי, אימון עסקי, אימון אישי ועסקי
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן