נצפו לאחרונה

הרעלת מתכות תוספי תזונה לצמצם הנזק

הרעלת מתכות תוספי תזונה לצמצם הנזק - ראיון עם ד"ר קובי עזרא. תודות לאתר: https://diet2all.net/ איך לנקות את הגוף מעודף מתכות רעילות ומזיקות? מינרלים הם אבני הבניין של גופנו. הם נדרשים עבור מבנה גוף, מאזן הנוזלים, מבנים חלבוניים ולייצרת הורמונים. הם מפתח לבריאות של כל מערכת הגוף ותפקודו.
הם מתנהגים כזרזים או מעכבים אנזימים בגוף. נחושת וברזל, למשל, יחד עם מינרלים אחרים, נדרשים עבור מערכת העברת אלקטרונים, ובכך הדרושים כל ייצור האנרגיה בתאים.
מינרלים מסווגים לארבע קבוצות: macrominerals, או לאלה שנמצאו בכמות גדולה בגופנו. הם כוללים סידן, מגנזיום, נתרן, אשלגן, זרחן וגופרית.
מינרלים הנדרשים כוללים ברזל, נחושת, אבץ, מנגן, כרום, סלניום, בורון, ברום, סיליקון, יוד, ונדיום, ליתיום, מוליבדן, קובלט, גרמניום ואחרים.
אולי נדרשים מינרלים עשויים לכלול רובידיום, פח, ניוביום, זהב, כסף ועוד.
מתכות רעילות כוללות בריליום, כספית, עופרת, קדמיום, אלומיניום, אנטימון, ניקל, ביסמוט, בריום, אורניום ועוד.
היום האנושות חשופה את הרמות הגבוהות ביותר בהיסטוריה המתועדת של עופרת, כספית, ארסן, אלומיניום, נחושת, ניקל, בדיל, אנטימון, ברום, ביסמוט ונדיום. רמות הן עד כמה אלף פעמים גבוהות יותר מאשר אדם פרימיטיווי. הניסיון הקליני שלי, לכל אחד יש כמויות עודפות של חלק או את כל המתכות הרעילות.
מתכות רעילות גם מתמשכות ומצטבר. ד"ר מאוחר הנרי שרדר, MD, שהיה מומחה עולמי יסודות קורט, כתב:
מתכות רעילות להחליף מינרלים מזינים באתרים מחייבים אנזים. כאשר זה קורה, המתכות לעכב, overstimulate או אחרת לשנות אלפי אנזימים.
אנזים מושפע רשאי לפעול 5% של פעילות רגילה. זה עשוי לתרום מצבים בריאותיים רבים. מתכות רעילות יכולות גם להחליף חומרים אחרים במבני רקמות אחרים. רקמות אלו, כגון עורקים, מפרקים, עצמות ושרירים, נחלשות ידי הליך ההחלפה.
מתכות רעילות יכולות גם פשוט להפקיד באתרים רבים, שגורמות לגירוי מקומי ואפקטים רעילים אחרים. הם יכולים גם לתמוך בפיתוח של זיהומים פטרייתיים, חיידקים ווירוסים שקשה או בלתי אפשרי למגר עד עילה זו תוסר.
מתכות רעילות גם לשחק תפקיד קריטי שכפול של דנ"א בתהליך ביוסינתזה. זהו הייצור של כל הכימיקלים הגופניים מ- DNA ו- RNA. 
הליך ההחלפה מינרליים כרוך לעתים קרובות את הרעיון של מינרלים עדיפים. לדוגמא, הגוף מעדיף אבץ במשך 50 אנזימים קריטיים. עם זאת, אם אבץ הופך לקוי, שבתוכו היא נמצאת רוב הקרקע ברוב של מזון שלנו היום, או אם החשיפה קדמיום, עופרת או כספית הוא מספיק גבוה, הגוף ישתמש מתכות רעילות במקום של אבץ.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

226 צפיות
תגיות
הרעלת מתכת תסמינים, הרעלת מתכת אבחון, הרעלת מתכת טיפול
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן