נצפו לאחרונה

איך מטפלים בהפרעות קשב - מרכז זינוק

במרכז זינוק פסיכומטרי ובגרויות ללקויי למידה ולבעלי הפרעת קשב וריכוז אספנו מידע מפי מומחים בתחומם. תהנו!!!
התקשרו ל: 0775264000 או היכנסו לאתר ב: https://www.znk.co.il
המומחית להפרעת הקשב והריכוז ומנהלת "דרך מהות" ד"ר נעמי וורמברנד מסבירה:

הפרעת קשב מחייבת טיפול רב מימדי. אם ההפרעה היא קלה והסביבה מאוד מבינה, אנשים יכולים למצוא פיצויים קטנים ולהסתדר בעצמם, עם זאת לרוב האנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז צריכים טיפול משולב. בספרות המקצועית הצטבר מספיק ידע לאורך השנים והיום ברור שהטיפול המשולב הוא הטוב ביותר. לטיפול מסוג זה מספר מימדים, הראשון מהם הוא רפואי/נוירולוגי -- ההפרעה נובעת מעניין פיזיולוגי שקורה במוח ולכן יש ניסיון לצמצם אותו. אי אפשר להעלימו, אך בהחלט ניתן להחליש את הסימפטומים. התופעה הופכת לפחות דרמטית ובזמן השפעת הכדור ניתן לתפקד בצורה יעילה ונורמטיבית.
תרופות זה לא הכול. להפרעת הקשב נלוות בעיות רבות לאורך השנים, בעיקר אצל מבוגרים. אם אדם לא הצליח ללמוד לאורך חייו, חסר לו חומר, חסרות לו דרכים ללימוד, הוא לא מכיר את עצמו כאדם לומד, הוא לא יודע מה עדיף לו. התרופה אולי תאפשר לו ללמוד, אך על הבסיס הזה צריך ללמד אותו איך ללמוד.
התרופה גם לא תשנה את הדימוי העצמי שנמחק או נפגע לאורך השנים. ברגע שהתרופה נמצאת אפשר להתחיל לעבוד על הוויסות הרגשי, על הדימוי העצמי, כי האדם פנוי ונפתח לתהליך. לא עוד רק תחושה של פוטנציאל לא ממומש, אלא בעיקר חוויות טובות וקטנות שניתן לצבור לאורך הזמן, כאשר הטיפול התרופתי משמש תשתית טובה ומאפשר את התהליך.
אפשר גם לקדם את האדם גם בלי טיפול תרופתי, אך התהליך איטי יותר והתוצאות נמוכות יותר ונשחקות יותר לאורך הזמן.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

410 צפיות
מחפש מטפל בתחום? כנס לאינדקס מטפלים ויועצים מומלצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן